Olohuone ~
+9
Despina
Yorgos
Stamatis
Louisa
Fotini
Elene
Konstantinos
Katina
Admin
13 posters
Sivu 4 / 13
Sivu 4 / 13 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13
Vs: Olohuone ~
Onko? Kiva. Eikö teillä ole ollut mitään tekemistä vähään aikaan? Ja ainiin, mitä viikkotehtäviä teillä on ollut?
* Hymy ei kadonnut naisen huulilta tämän kysellessä Donnalta kaikenlaista. *
* Hymy ei kadonnut naisen huulilta tämän kysellessä Donnalta kaikenlaista. *
Alice Brown- Viestien lukumäärä : 111
*Istahtaa nojatuolille, päättäen vastata Alicelle Donnan puolesta* Ei vähään aikaan mitään mieluisaa. Tyttöystäväni Emmet häädettiin viime viikolla ja nyt olen itse vaarassa joutua häädetyksi. Viimeksi viikkotehtävämme oli kouluttaa alligaattoreita, ja Stacia, se joka lähti vaihtoon, sai pureman käteensä. Sitä ennen meillä oli viikkotehtävä, jossa piti kävellä nuoralla, ja alla oli tulikuumaa laavaa.
Konstantinos- Viestien lukumäärä : 14
*Katsoo Jasonia jäätävästi* Olisin minäkin sen voinut selittää... *loihtii sitten kasvoilleen hymyn* Olen varma, että tulet viihtymään Alice. Voisimme opettaa sinua tänään leipomaan patonkia, se on meidän ranskalaisten erikoisuus.
Elene- Viestien lukumäärä : 22
Aijaa.. No, sitten meidän talomme tehtävät eivät ole mitään noihin verrattuna, luulisin. Mutta öh.. Keitä te olettekaan? Sinut näin eilen, mutta en muista, että olisin nähnyt ainakaan sinua eilen.
* Kysyi, ehkä hieman typerän kysymyksen, muttei tiennyt kummankaan nimeä. Katsahti viimeisen lauseen jälkeen ensin naista kohti, ja sitten miestä, edelleen hymyillen, kun positiivinen henkilö oli. Kääntyi sitten katsomaan naiseen, hymy ystävällisestä vaihtui ennemminkin innostuneisuudeksi. *
Totta kai haluan opetella tekemään patonkia.
* Kysyi, ehkä hieman typerän kysymyksen, muttei tiennyt kummankaan nimeä. Katsahti viimeisen lauseen jälkeen ensin naista kohti, ja sitten miestä, edelleen hymyillen, kun positiivinen henkilö oli. Kääntyi sitten katsomaan naiseen, hymy ystävällisestä vaihtui ennemminkin innostuneisuudeksi. *
Totta kai haluan opetella tekemään patonkia.
Nimeni on Jason. *nyökkää* No, ensi viikolla varmaan sitten pääset mukaan tekemään viikkotehtäviä, pelottaa oikein että mitä sieltä on tulossa, mutta ehkä nyt tällä viikolla jotain rennompaa. Mitä viikkotehtäviä teidän talossanne on ollut, ja miten ne ovat sujunueet?
Mukava tavata, Jason. Meidän talossamme viikkotehtävät ovat olleet lohikäärmeiden kukistaminen, jokaiselle päivälle oli oma lohikäärme. Sitten oli aateliset ja maalaiset - viikkotehtävä, jossa maalaisten piti tehdä kaikenlaisia hommia ilman sauvaa, kuten puiden halkomista, ja sellaista, kun taas aateliset saivat rentoutua, ja sellaista. Sen jälkeen oli kokelas - viikko, jolloin taloon tuli kolme kokelas - asukasta, jotka saivat olla talossa viikon, ja vain yksi pääsi pysyväkse asukkaaksi. Ja viimeisin, eli tämän viikon, oli romanttinen viikkotehtävä, jolloin kaikkien piti olla mahdollisimman ystävällisiä kaikille, leipoa sydämenmuotoisia kakkuja ja sellaista. Sellaisia tehtäviä meillä on ollut, joten ne eivät taida olla mitään yhtä kamalia kuin teillä.
* Selosti taas tiivistetysti tehtävät. *
* Selosti taas tiivistetysti tehtävät. *
Ai, te olettekin olleet ulkomaailmasta eristettyinä jo kuukauden? *nyökkää* Meillä on vasta kolmas viikko menossa, mutta todella rankkaa on meilläkin ollut.
Kyllä, olemme olleet eristettynä ulkopuolisesta maailmasta jo kuukauden, mutta minua ei haittaa. Mutta uskon, että teillä on ollut rankkaa. Mutta kai teillä mukavaakin sitten on ollut.
* Viimeisen lauseen nainen totesi, kuin olisi varma asiasta. *
* Viimeisen lauseen nainen totesi, kuin olisi varma asiasta. *
No nyt varsinkin on, kun sinä tulit. *hymyilee* Saat huomenna osallistua myös meidän häätöshowmme. Katsotaan, kuka häädetään. *virnistää hiukan* Ja tänään tosiaan on ne juhlat.
Ai niin, huomennahan teillä, sekä meidän talossamme on häätöshow. Ketkä kaikki ovat häätöäänestyksessä?
* Kysyi, vaikka toivoikin, ettei kukaan niistä putoaisi, joihin juuri nainen oli tutustunut. *
* Kysyi, vaikka toivoikin, ettei kukaan niistä putoaisi, joihin juuri nainen oli tutustunut. *
Minä ja Donna ja Fergia. *huokaisee hiukan* En haluaisi vielä lähteä, mutta Fergiakin on ihana ihminen. Donna taas... *madaltaa äänensä kuiskaukseksi* ..ei ole aivan mielyttävä.
Ai.. Eli kaikki ne, joihin olen tutustunut, ovat häätöäänestyksessä, paitsi Erik. Höh..
* Sanoi, hieman surullisena asiasta. *
* Sanoi, hieman surullisena asiasta. *
Niin, mutta toivotaan että Donna ehkä putoaisi.
*Cara kävelee makuuhuoneista paikalle, ja suuntaa heti kättelemään Alicea* Olen Cara. *hymyilee, ja istahtaa sitten sohvalle, ristien jalkansa*
Louisa- Viestien lukumäärä : 34
* Oli nyökäyttänyt pienestä päätään Jasonille, ennen kuin Cara tuli. Kätteli naista, kun tuo ojensi kätensä kätelläkseen. *
Hei vain, olen Alice.
* hymyilee naiselle ystävällisesti. *
Hei vain, olen Alice.
* hymyilee naiselle ystävällisesti. *
*Haukottelee* Miten olet tähän mennessä viihtynyt?
Ihan hyvin, kiitos kysymästä. Tulinkin ihan mielelläni tänne, kun ilmapiirin vaihdos tekee hyvää, varsinkin kun on eristäytyneenä talossa.
* Sanoi, ottaen pikarinsa käteen, ja hörpäten siitä hieman, laskien sen sitten takaisin pöydälle. *
* Sanoi, ottaen pikarinsa käteen, ja hörpäten siitä hieman, laskien sen sitten takaisin pöydälle. *
Niin, kaikille tätä tilaisuutta ei tosiaankaan tule. *naurahtaa*
Eipä niin, mutta onneksi se mahdollisuus tuli minulle. Kukaan ei tainnut haluta vaihtaa taloa..
Toivottavasti sinulle ei tule kamalan tylsää täällä... Meillä nimittäin välillä on hyvinkin tylsää. Mutta jo viikon päästähän pääset palaamaan omaan talosi.
Tuskin tulee olemaan tylsää. Ja minä halusinkin tänne, joten tämä ei ollut pettymys tai mitään sellaista.
* Sanoi hymyillen. *
* Sanoi hymyillen. *
Mennäänkö leipomaan patonkia, Alice? Meillä on siihen nyt ainesosat, että voimme opettaa sinuakin. Ja siinä samalla me voisimme vähän myös tutustua.
Käy minulle, Cara.
* Hymyili naiselle, hieman innoissaan, pitäen hymyn kuitenkin suurimmaksi osin ystävällisenä. *
* Hymyili naiselle, hieman innoissaan, pitäen hymyn kuitenkin suurimmaksi osin ystävällisenä. *
*Cara nousee ylös, ja suuntaa keittiöön. Siellä on kaikki ainekset patonkien tekoon* Okei. Eli patonkeja. Ensin kädenlämpoinen vesi. Otatko kulhon sieltä alakaapista, niin mittaan veden. *Cara kaivaa esiin desilitramitan, sekä vehnäjauhopussin*
* Oli astellut Caran perässä keittiöön. *
Juups.
* Vastasi naiselle, avaten tuon pyytämän kaapin, ja ottaen sieltä kulhon. *
Juups.
* Vastasi naiselle, avaten tuon pyytämän kaapin, ja ottaen sieltä kulhon. *
Sivu 4 / 13 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13
Sivu 4 / 13
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa