TPBB - Egypti Olohuone
4 posters
Sivu 1 / 1
TPBB - Egypti Olohuone
*Vaikka olohuone on sisustettu vanhaan hautakammioon, se on todella avara ja kotoisa*
Vs: TPBB - Egypti Olohuone
*Despina loikoilee sohvalla seuraten silmä kovana muiden asukkaiden keskusteluja - nainen halusi hinnalla millä hyvänsä saada heistä selville kaiken, kilpailuahan oli mennyt vasta kuukausi*
Despina- Viestien lukumäärä : 25
*Athanasia istuskelee sohvalla, mustat hiukset puoliksi silmillään*
Athanasia- Viestien lukumäärä : 12
* Emmy asteli hautakammioon jostakin kiviovesta. *
Hei tyypit! Minä olen Emmy Icreb, vaihto-asukas Britanniasta!
* Meni sitten kättelemään Despinaa ja Athanasiaa *
Hei tyypit! Minä olen Emmy Icreb, vaihto-asukas Britanniasta!
* Meni sitten kättelemään Despinaa ja Athanasiaa *
EmmyIcreb- Viestien lukumäärä : 3
Hei, Emmy! *halaa tyttöä tiukasti tevrheykdeksi* Tervetuloa Egyptiin.
Kiitos. Täällä on niin harmoninen hiljaisuus, mutta se tosin voi johtua, siitä, että tulin näin myöhään. * Naurahdus * Millaisia asukkaitas teillätäällä on? Entä viikkotehtävät?
* Emmy kysellen kiinnostuneena *
* Emmy kysellen kiinnostuneena *
Vatuttavia, suoraan sanoen - tehtävät siis, ihmiset ovat aivan mahtavia ja melkein kaikki jo nukkumassa. Varmaan huomenna tutustut paremmin. Viimeisimmässä viikkotehtävässä meidät lukittiin sellaisen todella ketuttavaan aavikkopaikkaan... Siellä piti selvitä viikko, saimme vain kaikkea paskaa niskaan. Ja meidän piti säännöstellä vettä.
Entä teidän viikkotehtävänne?
Entä teidän viikkotehtävänne?
No ensimmäisellä viikolla meillä oli, että me jouduimme sellaisiin huoneisiin,m missä ensimmäöisessä piti laittaa käsi koloon, jossa oli hämähäkkejä ja muita ötököitä. Sitten piti sen jälkeen syödä torakoita, jotka elivät. Sitten piti vielä uida hakemaan jokin juttu altaan pohjasta ja altaassa oli mustekala. Ja oli siellä ihmissusikin.
Toisena meillä oli Sirkusd. Piti luoda sirkus, jossa oli akrobaatteja taikureja ja kaikkea. Nuo onnistuivat.
Sitten meillä oli tehtävänä häätä, joissa piti pitää polttarit ja tehdä leipomuksia ja kaikkea. Sitten piti pitää itse häätilaisuus,m mutta kukaan ei saapunut sinne jotenka sitten se epäonnistui.
* Tyttö kertoi naurahtaen *
Viimeisimpänä meillä piti olla Juna, jossa me kierrämme ympäri maailmaa ja ruokailemme ja teemme eri maihin liittyviä asioita. Kuitenkin tuo tehtävä oli huijausta ja me saimme tehtävän Sinnittele Talossa, mutta siitä meille ei ole kerrottu mitään. Ja kun se liittyi jotenkin kun tuo yksi epäonnistui ja kaikki olivat häätöäänestyksessä, jolloinka ei ollut viikkotehtävää eikä nimeämisiä. Tämän avulla selvisin tästä. Mutta voisin mennä nukkumaan. Hyvää yötä Athanasia.
Toisena meillä oli Sirkusd. Piti luoda sirkus, jossa oli akrobaatteja taikureja ja kaikkea. Nuo onnistuivat.
Sitten meillä oli tehtävänä häätä, joissa piti pitää polttarit ja tehdä leipomuksia ja kaikkea. Sitten piti pitää itse häätilaisuus,m mutta kukaan ei saapunut sinne jotenka sitten se epäonnistui.
* Tyttö kertoi naurahtaen *
Viimeisimpänä meillä piti olla Juna, jossa me kierrämme ympäri maailmaa ja ruokailemme ja teemme eri maihin liittyviä asioita. Kuitenkin tuo tehtävä oli huijausta ja me saimme tehtävän Sinnittele Talossa, mutta siitä meille ei ole kerrottu mitään. Ja kun se liittyi jotenkin kun tuo yksi epäonnistui ja kaikki olivat häätöäänestyksessä, jolloinka ei ollut viikkotehtävää eikä nimeämisiä. Tämän avulla selvisin tästä. Mutta voisin mennä nukkumaan. Hyvää yötä Athanasia.
Nyt jo melkein toivon että olisin siellä. Mutta joo, hyvää yötä. Ja tutustuaan huomenna paremmin
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa